[]
1 Step 1

 צור איתנו קשר עוד היום

שםyour full name
טלפוןyour full name
Previous
Next

מעוניינים לשפר את רמת השירות שלכם ולהרוויח מזה פעמיים ?

בואו ללמוד כיצד להפוך נציגי שירות טובים לנציגי שירות מצוינים שיוזמים מכירות.

  • התוכנית המובילה בהדרכה ואימון מיומנויות שירות הלקוח!
  • שיפור מיומנויות נדרשות עבור חווית לקוח מוצלחת
  • מינוף שיחות שירות נכנסות כפוטנציאל מכירה אפקטיבי
  • מגוון רחב של טכניקות אפקטיביות להתמודדות עם התנגדויות
  • כלים ליצירת השפעה על תת המודע של הלקוח
  • שירות טלפוני, שירות פרונטלי ומנהלי תיק לקוחות

כיום, מרבית מוקדי השירות אינם מנצלים כהלכה את היתרון העצום הקיים בקו ראשון- נקודת הקשר הראשונה מול הלקוח. נציגי השירות מספקים בעיקר מידע ולמעשה רק נענים לבקשות הלקוח.

בנוסף, הלקוחות מתגלים לא פעם כמאתגרים, הם דורשים הרבה ומיד, "אני רוצה לדבר עם מנהל" "תבטלו לי את השירות" ועוד. הסיכון בלסיים התקשרות עם לקוח שאינו שבע רצון עלול להיות במצב הטוב מעבר של הלקוח למתחרים- מצב הדלת המסתובבת ובמצב הפחות טוב פרסומים של תגובה שלילית בדף הפייסבוק או בפורומים היכולים להסב לכם נזק תדמיתי רב.

 

במסגרת התהליך נהפוך את השירות משירות שמגיב לשירות שיוזם, נעניק לנותני השירות מגוון רחב של כלים שימושיים תוך הקניית מיומנויות השפעה אפקטיביות,נאמן אותם כיצד להפחית התנגדויות בפועל וכיצד למנף את המפגש עם הלקוח למטרות אפקטיביות נוספות.

כמו כן נלמד ונתרגל כיצד לאתר סגנונות תקשורת ונבין כיצד להתאים את המסרים שלנו באופן האופטימאלי, כיצד ניתן למכור מוצרים או שירותים נוספים גם בשיחת שירות, כיצד ניתן למכור ממקום שירותי ולמעשה להפיק מהעז את המתוק או במקרה שלנו , את הדבש.

לסיכום, מיומנויות תקשורת והשפעה יהפכו את נותן השירות למקצועי יותר ותגרום לכם להפיק ממנו יותר