הלקוחות בורחים לכם מהדלת האחורית?
בואו ללמוד כיצד לשמר אותם נאמנים, שבעי רצון ולאורך זמן!
- התוכנית המובילה בהדרכה ואימון מיומנויות שימור לקוח!
- הגדלת אחוזי ההצלחה באופן משמעותי
- שיטות מכירה מודרניות המספקות תוצאות בפועל
- מגוון רחב של טכניקות אפקטיביות להתמודדות עם התנגדויות
- כלים ליצירת השפעה על תת המודע של הלקוח
בעסקים,חברות וארגונים רבים קיימת תופעת "הדלת המסתובבת", בעוד מצד אחד מושקעים מאמצים רבים בגיוס לקוחות חדשים, מהצד השני בורחים לקוחות ולמעשה הופכים את ההשקעה בגיוס הלקוח להפסד כלכלי אמיתי. כמו כן הדעה הרווחת היא שפעולת שימור לקוח מסתכמת במתן הטבה, הלקוח כועס אז ניתן לו פיצוי. מחקרים רבים מוכיחים כי לקוחות שקיבלו הטבות ללא הגבלה התגלו כלקוחות המזלזלים בערכו של המוצר או השירות והרבה פחות נאמנים לו.
שימור לקוחות הינה למעשה המכירה המאתגרת והמורכבת ביותר ,השיחה מתחילה מה-"לא".
במסגרת התהליך נבצע שינוי תפיסתי לאופן ההתמודדות שלנו , נלמד כיצד לאתר סגנונות תקשורת ונבין כיצד להתאים את המסרים שלנו באופן האופטימאלי. כמו כן נבין כיצד למכור ללקוח מחדש כאשר הוא כבר אינו מעוניין במוצר או השירות,כיצד לשמר לקוח גם ללא פיצוי כספי, כיצד להעניק ערך למוצר או השירות שלכם וכיצד להעמיק את רכישות הלקוח ולחזק את נאמנותו, במיוחד בנקודה קריטית זו.
לסיכום, מיומנויות שימור לקוח יאפשרו לכם לשמור על הלקוחות שלכם נאמנים, שבעי רצון ולאורך זמן
